بهترین فروشگاه عرضه گونی لمینت دار در ایران

بهترین فروشگاه عرضه گونی لمینت دار در ایران، به کیفیت بالا و قیمت مناسب اهمیت ویژه و خاصی می دهد. به همین دلیل توانسته رضایت بیش از 90 درصد مشتریان را به خوبی جلب کند. گونی لمینت دار، گونی پلاستیکی دو لایه از جنس پلی اتیلن می باشد که ظاهری بهتر و کیفیت بالاتری نسبت به گونی های ساده پلاستیکی دارد. از مهم ترین مزیت های این گونی می توان به مقاومت بالای آن در برابر آب و رطوبت اشاره کرد.

بهترین فروشگاه عرضه گونی لمینت دار در ایران

مشخصات ظاهری گونی با کیفیت و با دوام

مشخصات ظاهری گونی با کیفیت و با دوام
رنگهای بالا در صورت عدم موجودی با تیراژ بالا تولید میشوند

مشخصات ظاهری گونی با کیفیت و با دوام شامل گزینه های زیر می شوند:

  • بافت محکم و با استحکامی دارد.
  • فاقد پارگی است.
  • دچار رنگ رفتگی نشده و تمام سطوح گونی رنگ یکنواختی دارد.
  • آثاری از سوراخ شدگی روی آن دیده نمی شود.

گونی ها در انواع مختلفی تولید می شوند که می توان به گونی لمینت دار، گونی پلاستیکی و گونی متقال برنجی اشاره کرد. گونی لمینت دار، به دلیل این که دو لایه می باشد، مقاومت کششی و فشاری بالایی دارد و در برابر بو، رطوبت و نور مقاومت آن فوق العاده می باشد. قابلیت چاپ روی این مدل گونی وجود دارد و در حالت استاندارد 25 سانتی متر عرض این نوع گونی می باشد و 2 متر هم طول آن است.

گونی پلاستیکی، معمولا با دو ماده پلی پروپیلن و پلی اتیلن ساخته شده است و در انواع مختلفی وجود دارد. از انواع این گونی می توان به گونی پلاستیکی ضد آب، گونی پلاستیکی ضد آفتاب، گونی پلاستیکی ساده، گونی پلاستیکی رولی و گونی پلاستیکی زیپ دار اشاره کرد. گونی برنجی متقال، همان طور که از نامش مشخص می باشد به وسیله پارچه متقال که خنک، سبک، محکم و مقاوم می باشد تولید شده است. به دلیل دوخت راحتی که پارچه متقال دارد، تولید گونی آن هم به آسانی انجام می شود.

مراکز معتبر پخش گونی لمینت دار در ایران

مراکز معتبر پخش گونی لمینت دار در ایران

مراکز معتبر پخش گونی لمینت در ایران، چون نقش مهمی بر روی رونق گرفتن بازار این نوع محصول دارند. همیشه و در هر شرایطی بهترین کالا را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان می گذارند. گونی لمینت دار، برای بسته بندی انواع خوراکی ها و مکمل های غذایی دام و طیور استفاده می شود. این محصول برای بسته بندی بذرهای کشاورزی، حبوبات، انواع خشکبار و ادویه جات مورد استفاده قرار می گیرد.

در مورد رول های گونی جمبو لمینت کلیک کنید.

همچنین بسته بندی مواد پودری مانند شیر خشک، آرد سوخاری، پودر پنیر و…. به وسیله گونی لمینت دار انجام می شود. این نوع گونی جهت بسته بندی انواع مواد غذایی هم کاربرد دارد و به همین دلایل، مراکز پخش آن از رونق خوبی برخوردار هستند و مشتریان زیادی خواهان استفاده از انواع این کالا، مانند گونی راه راه اصفهان می باشند.

4

  1. سلام و خسته نباشید. گونی لمینت دار بسیار عالی برای جابه جایی اجسام و مواد هستند

  2. سلام بسیار از سفارشم راضی بودم اگر چه من قبلا از فروشگاه ها به صورت حضوری خرید می کردم اما خرید از سایت شما به من یاد داد که محصولم را می توانم در مدت کوتاه با کیفیت و قیمت عالی دریافت کنم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما