خرید گونی متقال برنج با کیفیت عالی

این مقاله در مورد خرید گونی متقال برنج با کیفیت عالی است تا خریداران بتوانند بهترین نوع گونی را در قیمتی مناسب خریداری نمایند. برای مثال اگر شما به دنبال خرید یک کیسه با مشخصاتی سنتی باشید بهترین گزینه برای شما همین کیسه متقال نخی است. خریداران، می‌توانند برای خرید این کالا، از طریق همین وب‌سایت اقدام کنند و اطمینان داشته باشند، این محصولات خریداری در سریع‌ترین زمان، به دستشان میرسد.

در کشور ما به دلایل زیادی استفاد از محصولات سنتی جایگاه خاصی دارد. در مورد بسته بندی هم همین طور است مثلا برای مواد خوراکی یک بسته بندی پلاستیکی با چندین رنگ چاپ تاثیر بدی بر روی مشتریان سنتی پسند میگذارد. حال آن که خریدار شما به دنبال خرید برنج اصیل ایرانی باشد که او را تا حد امکان به غذای ارگانیک نزدیک کند. اگر بهترین نوع برنج هم باشد در بسته بندی برای یک برنج پاکستانی نتیجه خوبی نخواهد گرفت.

خرید گونی متقال برنج با کیفیت عالی
برای خرید کیسه متقال با کیفیت بالا ابتدا باید متریال ساخت آن را بشناسید.

بهترین نوع گونی برای صادرات به کشور های همسایه

بهترین نوع گونی برای صادرات به کشور های همسایه
در این که کدام کیسه برای صادرات مناسب تر است باید نیازهای کشور هدف را بشناسیم.

برنج ایرانی، یکی از مرغوب‌ترین برنج‌های موجود در جهان است که هر ساله مقدار زیادی از آنها، به نقاط مختلفی در کشور صادر می‌شود. یکی از بهترین روش‌های بسته‌بندی برنج و سایر محصولات برای صادرات، استفاده از گونی‌های مخصوص است، ما در ادامه در مورد بهترین نوع گونی برای صادرات به کشورهای همسایه، صحبت خواهیم کرد.

یکی از بهترین نوع گونی‌هایی که برای صادرات از آن استفاده می‌شود، گونی کنفی برنج می باشد. گونی‌های نخی کنفی از جنس الیاف‌های کنفی تولید می‌شوند؛ کنف دارای مقاومت بالایی است و به راحتی حجم زیادی از برنج را درون خود جای می‌دهد.

گونی‌های کنفی، دارای طبیعت سردی هستند. بافت این کالا به صورتی است که امکان به جریان در آمدن هوا در درون آن فراهم شود. در نتیجه، برنج‌هایی که درون این گونی‌ها صادر می‌شوند، کاملا سالم و تازه باقی می‌مانند. این گونی‌ها، کاملا قابل بازیافت بوده و به هیچ‌عنوان باعث افزایش زباله‌ها نمی‌شوند.

الیاف به کار رفت در گونی‌ های کنفی کاملا طبیعی باشد در نتیجه این کالا هیچ تاثیر منفی بر روی ساختار برنج‌ها ندارند. برنج درون این نوع گونی، به طور کامل ارزش غذایی خود را حفظ می‌کند. به طور کلی، برای صادرات برنج‌، باید گونی انتخاب شود که ضمن داشتن یک ظاهر مناسب، محافظت لازم از برنج‌ها را به عمل بیاورد.

همچنین، این محصولات باید قیمت مناسبی نیز داشته باشند؛ از آنجایی که صادرکنندگان، به تعداد زیادی از این گونی‌ها احتیاج خواهند داشد، بهتر است، گونی‌ هایی را انتخاب کنند که از نظر اقتصادی، مقرون به صرفه‌تر هستند. هر نوع گونی که دارای این ویژگی‌ها باشد، برای صادرات انواع محصولات مناسب می باشد.

قیمت گونی متقال برنج در فروشگاه های اینترنتی

قیمت گونی متقال برنج در فروشگاه های اینترنتی
قیمت گونیها مختلف و بر اساس پارچه و دوخت و چاپ و سایز آن مختلف است.

برای استعلام قیمت گونی متقال برنج در فروشگاه‌های اینترنتی، می‌توانید از طریق همین وب‌سایت، با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید؛ این کارشناسان اطلاعات دقیقی از قیمت انواع مختلفی از گونی‌ها را در اختیارتان قرار خواهند داد تا بتوانید، مناسب‌ترین نوع از این محصولات را تهیه کنید.

مرکز فروش گونی خالی برنج، امکان خرید غیرحضوری را برای مشتریان خود ایجاد کرده است. خریداران می‌توانند از هر نقطه‌ای در کشور، برای خرید این محصولات اقدام کنند. قیمت گونی متقال مناسب و مقرون به صرفه است. مشتریان می‌توانند، تعداد دلخواه از این کالا را با هزینه مناسب خریداری نمایید.

گونی متقال تهران

گونی متقال تهران
تولید گونی متقال با انواع چاپ در رنگهای متنوع.

در تهران علاوه برا این که انواع کیسه پلاستیکی درجه یک را میتوانید به راحتی در انبار بزرگ افرا پیدا کنید بلکه خرید گونی متقال برنج نیز به راحتی در دسترس شماست. برای مثال در شهری مثل اراک که کشت برنج وجود ندارد نمیتوان کیسه نخی پیدا کرد یا دست کم تولیدی آن وجود ندارد. اما در تهران تقریبا همهی کالا های اساسی خود را در بالاترین سطح کیفی میتوانید پیدا کنید. تهران به تنهایی در صادرات این محصول به اندازه کل کشور بار ارسال میکند. در سالهای نه چندان دور پارچه از تهران حمل و به دیگر شهر ها ارسال میشد. اما امروزه اکثر به راحتی در نمایندگیهای شرکت افرا صنعت راسا میتوانید این محصول را با هر رنگ و چاپی سفارش دهید.

اگر گذرتان به حوالی شهر ری یا به تهران افتاد و یا در شهرهای هم جوار تهران میتوانید با یک تماس با مدیریت مجموعه مهندس سعید فراشی یکوقت رزرو کنید و به کارگاه های دوخت و برش و بافت کیسه بروید. در هر صورت این مجموعه دایما از حضور مشتریان عزیز استقبال میکند.

9

  1. با سلام خیلی نکات خوبی رو گفته بودید حتما برای خرید به آنها دقت میکنم ممنون از سایت خوب شما موفق باشید.

  2. سلام ممنون میشم تو سایت قیمت ها رو بذارین تا راحتر بتونیم مقایسه کنیم و خرید داشته باشیم.

  3. با سلام و عرض ادب لطفا در سایت خود قیمت را قرار دهید تا بتوانیم مقایسه ی قیمت با دیگر جاها داشته باشیم.

  4. سلام خسته نباشید لطفا آدرس نمایندگی خودتون رو در سایت درج کنید. قیمت را نیز در سایت قرار دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما