مقایسه قیمت گونی لمینت کرج با گونی لمینت تهران

در مقایسه قیمت گونی لمینت کرج با گونی لمینت تهران باید اول گونی لمینت را بشناسیم.لمینت گونی نوعی پلاستیک از جنس پلیمر است و به دلیل اینکه خاصیت ضد رطوبتی دارد، مورد استفبال افراد در واحدهای صنعتی است. این کیسه ها به دلیل خاصیتی که دارند تا جای ممکن در برابر نفوذ رطوبت مقاومت می کنند ولی با این اوصاف به طور کامل ضد آب نیستند و امکان نفوذ آب در شرایط نامناسب نگهداری وجود دارد. شرکت افرا ضمن ارائه ی بهترین محصولات از گونی لمینت تهران و گونی لمینت کرج به شما کمک می کند تا عوامل تاثیرگذار بر کیفیت گونی را بهتر بشناسید و با مقایسه به راحتی محصول با کیفیت مورد نظر را خریداری نمایید.

مقایسه قیمت گونی لمینت کرج با گونی لمینت تهران

عوامل تاثیر گذار بر کیفیت گونی

عوامل تاثیر گذار بر کیفیت گونی گونی پلاستیکی علاوه بر تنوع در رنگ، به حالت چاپی و فاقد چاپ تولید می شوند و در اختیار مشتری قرار می گیرند. تحت تاثیر عواملی مثل کیفیت مواد اولیه و نخ به کار رفته در محصول و ضخامت الیاف گونی، کیفیت متفاوتی دارند. بدیهی است کاربرد این گونی ها روز به روز در حال افزایش است. در مواردی مثل حمل مواد غذایی مثل برنج یا آرد و انواع پودرهایی که به رطوبت حساسیت دارند، استفاده می شود. شرکت افرا صنعت راسا عرضه گونی لیمینت را هم به صورت رول گونی و هم به صورت فله ای انجام می دهد. چنانچه در تهیه ی این گونی ها از مواد درجه یک استفاده شده باشد، قیمت آن نیز بالاتر است.

 

مواد اولیه، نخ و الیاف ضخیم درجه یک، به معنای تولید گونی پلاستیکی محکم تر و خاصیت ضد رطوبت بسیار قوی آن است. مقاومت برای حمل مواد غذایی از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. در اغلب کلانشهرها معامله ی گونی لمینیت دست دوم و ضایعاتی رواج بیشتری دارد. با توجه به افت و خیز قیمت مواد اولیه در بورس کالاها، قیمت گونی های لمینیت نیز متفاوت است. پس بهترین کار برای مقایسه و تحقیق قیمت گونی های لمینت، تماس با کارشناسان فروش در مجموعه ی ماست. ما میتوانیم به شما در انتخاب بهترین محصول کمک ویژه ای نماییم. بی تردید خدمات ویژه ی شرکت افرا در فروش و صادرات گونی لمینت نسبت به سایر شرکت های عرضه کننده برتری ویژه ای دارد.

مرکز عرضه گونی لمینت کرج در کشور

مرکز عرضه گونی لمینت کرج در کشور مجموعه افرا با سال ها سابقه ی درخشان در زمینه ی تولید و صادرات گونی های مختلف، نماینده ی رسمی صادرات گونی لمنیت کرج به اقصی نقاط کشور است. قیمت محصولات کاملا رقابتی است، تمام پشتیبانی های لازم در فرایند ارسال و کمک به صادرات محصولات، توسط مجموعه افرا صورت می گیرد. برای خرید محصولات دیگری مثل جامبو بگ و برخورداری از خدمات ساخت کلیشه و چاپ می توانید به سایت ما مراجعه کنید. کیفیت تصادفی نیست با ما همراه شوید.

11

  1. سلام
    به جرئت می تونم بگم قیمت هایی که این سایت ارئه می دهد نسبت به سایت های دیگر بسیار منصفانه و مناسب است

    • سلام مسعود عزیز
      لطفا برای دریافت پاسخ خود فرم موجود در سایت را پر کنید مشاورین ما با شما تماس می گیرند

  2. درود بر شما و خدا قوت … تنوع سایز های ارائه شده توسط این شرکت موجب ارتقای سهم بازار و سودآوری و در نتیجه اشتغال زایی برای کشور خواهد شد.

  3. سلام …
    در مورد این محصول تاکنون و با این جزییات اطلاعاتی دریافت نکرده بودم … امیدوارم با همین روند ادامه بدید.

    • سلام خانم سرافزار
      بله ارسال به تمام نقاط کشور داریم لطفا جهت اطلاع ازقیمت فرم مربوط در سایت را پر کنید مشاورین ما با شما تماس می گیرند

  4. سلام وقت شما بخیر محصول رو از سایت شما خریداری کردم و طی مدت زمانی کمی به دستم رسید بسیار خوشحالم با سایت شما اشنا شدم.

  5. سلام. وقت بخیر. از محصولات این سایت استفاده کردم. کیفیت بسیار خوب و پاسخگویی مناسب از ویژگیهای بارز این سایت بوده و می تونید با خیال راحت و رضایتمندی فراوان آنچه رو که سفارش دادید با حداکثر تطابق با نیازتون دریافت کنید.

  6. سلام وقتتون بخیر من محصول شما رو سفارش دادم و بسیار از کیفیت و مرغوبیت محصول راضی بودم. به طور یقین خرید از مجموعه شما ادامه دار خواهد بود. بسیار مشتری مدار و رفتار درستی با مشتری دارید.

  7. سلام
    احتیاج به کیسه برنج و سیمان بصورت خرید عمده دارم. لطفاً راهنمایی بفرمایید.
    ممنون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما