کارخانه تولیدی گونی پلاستیکی

 

منظور ازپلاستیک کارخانه تولید گونی پلاستیک در واقع همان مواد پ پ است. اما ما در این عنوان چون از طرف مخاطبین عزیز این واژه جستجو میشود به ناچار از پلاستیک استفاده کرده ایم.

تولیدی گونی مثل تمام تولیدی های دیگر از مواد اولیه استفاده میکند. وقتی میشود به یک تولیدی کارخانه گفت که از اولین مراحل تولید یک محصول تا بسته بندی را انجام دهد. مواد اولیه از پتروشیمی ها به دستگاه های تخلیط مواد میرسد و در آنجا بهترین درصد  ترکیبی برای سفارش مشتری ترکیب میشوند سپس به مرحله ذوب میروند. در آنجا از مواد ذوب شد ورقه ای عریض مثل پارچه تولید و بعد از آن توسط خورد کن ها به نخ تبدیل میشود.

نخ خروجی به دستگاه اکسترودر رفته و از آنجا به گردباف ها میرسد که در نهایت گونی باف همان طور که از نامش پیداست نخ ها را به هم بافته و خروجی نهایی میدهد.

انواع گونی پلاستیکی

انواع گونی پلاستیکی
رول گونی در سایز و رنگ های مختلف

گونیهای پلاستیکی انواع مختلفی دارند و جدا از سایزشان و وزنشان د رجنس های مختلفی تولید میشوند. برای مثال گونی بی او پ پ علاوه بر پپ از مواد افزودنی دیگری استفاده میکنند. گونی (ای دی استار) میتواند از مواد پلیمری دیگری استفاده کند. کیسه نسوز و معمولی یا ضد آّب و ضد آفتاب متفاوت هستند. وگونی شکر هم نوع دیگری از کیسه های پلاستیکی است.

کیسه ها بنابر کارایشان باید انتخاب شوند یعنی گونی اگر برای کاه است بسیار سبک تر از کیسه پسته بافت میشود. و اگر کیسه برای خوراکی باشد حتما باید موارد استاندارد غذا و دارو باید در آن رعایت شد باشد. اگر مواد اولیه درجه دو و الوده باشند باعث الودگی مواد غذایی داخلی میشوند. و اگر برای زباله های پ پ باشد بهترین گزینه ان گونی با مواد اولیه بازیافتی است. ولی در هر صورت از نظر ما بهترین کیسه همان کیسه های درجه یک هستند.

 

گونی کاهی پلاستیکی نارنجی و سفید

"<yoastmark

گونی های کاهی از عرض 80 تا عرض 140 موجود دارند اما بیشترین مصرف آنها عرض 100 و110 است که معمولا در ارتفاع 150 و ارتفاع 160 برش میخورد و مورد استفاده قرار میگیرد. به چند دلیل گونیهای با عرض 100 و 150 بیشتر مصرف میشوند و کارخانه های گونی بیشتر تولید میکنند. اول از همه جابه جایی برای کارگران و سپس حجم مناسب برای باربری های بین شهری و در نهایت بهترین سایز برای کیسه کاهی تا پارگی در آن اتفاث نیافتد.

این کیسه ها در مناطق مختلف با اسم های متفاوتی شناخته میشوند مثلا در افغانستان دبوجی نامید میشوند.

اکثر تولید کیسه های ایران به صادرات اختصاص می یابد. اما در مورد رنگ کیسه باید بدانید هر کیسه که تولید میشود میتواند در هر رنگی که شما بخواهید تولید شود.

اما همانند کیسه های برنج پاکستانی که آنها را با رنگ های مختلف میشناسند کیسه های کاه هم به رنگ های نارنجی  و سفید شناخته میشوند.

4

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما