راه اندازی کارخانه تولید گونی پلاستیکی در ایران

این مقاله در مورد راه اندازی کارخانه تولید گونی پلاستیکی در ایران و نحوه بررسی براورد راه اندازی کارخانه گونی است. امروزه کشور ما به سبب تولیدی های داخلی از واردات این محصول بی نیاز گشته است. شرکت ها و کارخانجات زیادی از جمله افرا صنعت راسا در زمینه تولید گونی پلاستیکی فعالیت می کنند. برای یافتن مراکز تولیدی گونی پلاستیکی که انواع کیسه های پلاستیکی باکیفیت را در رنگ ها و وزن های مختلف تهیه می کنند. می توانید در فضای مجازی جست و جو کرده و از سایت هایی که به عرضه و فروش این محصولات می پردازند مراجعه نمایید. در ادامه مراحل بررسی راه اندازی یک خط تولید گونی را به صورت آموزش از ما به یادگار داشته باشید.

راه اندازی کارخانه تولید گونی پلاستیکی در ایران
رول خروجی از گردباف های تولیدی کارخانه گونی.

 

خرید ارزان کیسه گونی پلاستیکی در بازار

خرید ارزان کیسه گونی پلاستیکی در بازار
برای خرید کیسه ارزان باید قیمت چند کارخانه را مورد بررسی قرار دهید.

قبل از توضیح در مورد راه اندازی کارخانه تولید گونی پلاستیکی باید در مورد بازار عرضه آن صحبت کنیم. یعنی ما باید ابتدا محصولمان را باید بشناسیم و سپس بازار هدف آن را مورد بررسی قرار میدهیم. ابتدا در مورد خرید ارزان کیسه گونی پلاستیکی در بازار باید تحقیق کنید.برای این کار می توانید از راه های گوناگونی اقدام نمایید که برای نمونه به چند مورد اشاره می کنیم.

  • بازدید از نمایشگاه های عرضه و فروش محصولات پلاستیکی
  • مراجعه به نمایندگی های فروش
  • مراجعه به بازار
  • بازدید از سایت ها و مارکت های آنلاین فروش گونی پلاستیکی

خب شاید بپرسید که تحقیق در مورد خرید کیسه ارزان چه کمکی به ما میکند؟ البته که سوال درستی است و برای پاسخ به آن برای ما که سالها در زمینه تولید تجربه داریم کار آسانی است و البته بسیا  گرانبها چون سالهای زیادی صرف بدست آمدن آن شده است. مثل یک مکانیک که با شنیدن صدای موتور اتومبیل میتوانند عیب آن را بیابند. اگر خواهان راه اندازی کارخانه گونی پلاستیکی می باشید به شما پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از قیمت کیسه گونی پلاستیکی و خرید مستقیم و آسان به سایتهای معتبر فروش اینگونه محصولات سری بزنید.

شما با این کار خود را به جای خریدارتان قرار داده اید و در مراحل بعد توضیح میدهم که چه کمک بزرگی به شما میکند.

فروش ویژه گونی پلاستیکی در شیراز

فروش ویژه گونی پلاستیکی در شیراز
کارخانه شیراز هم مانند سایر کارخانه ها انواع گونی را تولید میکنند.

یکی از بازار های فروش اصلی ایران و خاورمیانه بازار فروش گونی پلاستیکی در شیراز است. همچنین مراکزی در شهرهای تولیدی وجود دارد. که برای یافتن این مراکز که برخی از آنها به صورت آنلاین و در فضای مجازی و از طریق فروشگاه های اینترنتی فعالیت می کنند. در بازار شیراز یا همان تولیدی های شیراز دستگاه ها بروز و قوی هستند یعنی کیفیت بالای کار را به مشتری ارایه میدهند. علاوه بر آن ظرفیت تولید بالای این تولیدی ها هر رقیبی را بدر میکند. در فضای کسب و کار تولید کننده باید منعطف باشد. که این مورد هم در بین تولید کنندگان شیراز پیدا میکنید. بنابر این برای بررسی توان رقابت در بازار به این شهر توجه ویژه ای داشته باشید.

همچنین میتوانید در فضای مجازی جست و جو نموده و از مارکت ها و سایت ها ی معتبر دیدن نمایید و قیمت یک محصول را بررسی کنید. مثلا 110*70 را به اسم پرچمی میشناسند. این را یک جا بنویسید و شروع به تماس گرفتن کنید. و قیمت ها را یاد داشت کنید.

 

کارخانجات تولید گونی پلاستیکی در کشور

کارخانجات تولید گونی پلاستیکی در کشور
از نمونه کارخانجات تولید گونی در کشور.

برای بررسی دقیقتر موضوع راه اندازی کارخانه گونی باید بعد از شهرهای مهم به کارخانه تولید گونی پلاستیکی در کشور هم توجه کنید. در فضای کسب و کار و تولید نو آوری به قدری زیاد است که بدون وقفه تولیدات جدید و بروز را در بازار شاهد هستیم. همین بررسی کیسه های 110*70 را برای کارخانه های سایر شهر ها انجام دهید. در کارخانه ها گونی های با کیفیتی را از مواد اول مرغوب و با استفاد از دستگاه های مدرن و با کمک از دانش متخصصان و کارشناسان مجرب داخلی تهیه و تولید می نمایند.

برای یافتن این کارخانجات می توانید به سایت های معتبری که در زمینه عرضه و معرفی اینگونه محصولات فعالیت می کنند مراجعه نموده و اطلاعات کافی در اینباره بدست آورید. البته که وقتی حرف ف روش و بیزینس به میان می آید بعضی از تولیدی ها میتوانند برای پایین آوردن قیمت مواد اولیه از مواد و افزودنیهای جانبی استفاده کنند. بنابر این باید نمونه های کارخانجات مختلف را نیز در دست بگیرید. و سعی در تهیه آنها بفرمایید.

تولید کننده گونی پلاستیکی دو لایه بر اساس استاندارد در ایران

تولید کننده گونی پلاستیکی دو لایه بر اساس استاندارد در ایران
کیسه های دو لایه در کارگاه های دوخت و برش مانند کارگاه های زیر مجموعه افرا صنعت ارایه میشوند.

در یک رده استانداردی محصول تولیدی جای مانور کمی پیدا میکند. بنابر این این تولیدی ها حداکثر تلاش خود را برای نزدیک کردن کیسه گونی خود به شاخص استاندارد میکنند یعنی کیفیت پایینتر یا بالاتر می اید تا بحث مبلغ تولیدی متناسب گردد. از اینکه توضیح بیشتری نمیتوانیم بدهیم ما را عفو کنید. بنابر این استاندارد یک چهارچوب است که کیفیت بارها را به هم نزدیک میکند. شاخص استاندارد نمیگذارد خیلی کیسه های تولیدی با یکدیگر متفاوت باشند. اما شما فقط به چشمتان اطمینان داشته باشید.

بسیاری از مراکز تولید کننده گونی پلاستیکی دولایه بر اساس استاندارد در ایران، محصول با کیفیت خود را از راه های گوناگونی در اختیار مشتریان محترم قرار می دهند. استفاده از گونی های پلاستیکی دو لایه مزایای زیادی دارد که بسیاری از خریداران را به سمت خرید آن سوق می دهد. برای پیدا کردن مراکز تولید و فروش این محصول پیشنهاد می کنیم که از فروش های اینترننتی مجازی ما دیدن فرمایید.

مرکز فروش گونی پلاستیکی در تبریز

مرکز فروش گونی پلاستیکی در تبریز
رول های ساختمانی و عریض تبریز.

تبریز هم همانند شیراز تولیدی های بزرگی دارد که همه روزه تولیدات خود را برای صادرات به کشورهای هم جوار اماده میکنند. در ایران حتی دیگر خیلی هم اسم کارخانه ها را نمی آورند برای مثال در تبریز چندین کارخانه وجود دارد ولی به صورت اختصار به تمامی رولهای تبریز همان کیسه تبریز میگویند.  برای خرید از بهترین مرکز گونی پلاستیکی در تبریز که از شهرهای بزرگ ایران می توانید به جست و جو در بازار مواد پلاستکی بپردازید. اما این کار موجب خستگی و هدر رفتن وقت، زمان و انرژی شما می شود. به شما پیشنهاد می کنیم که از مراکز معتبر فروش اینترنتی گونی که کار انتخاب و سفارش محصول را آسان نموده است خرید فرمایید.

بعد از بررسی بازار و تولیدیهای تبریز که شرایط متفاوتی از شیراز دارد از این نظر که بیشتر صادرات از طریق تبریز صورت میگیرد. به سراغ قیمت مواد اولیه ای که توان خرید ان را دارید بروید.وزن هر کیسه 110*70 حدود 64 گرم است بررسی کنید که شما این کیسه را بر اساس باربری و قیمت مواد اولیه و اصطحلاک دستگاه بدست بیاورید.

بعد از موارد شما باید میزان مشتریان خود را در ماه که به صورت بالقوه دارید را بررسی کنید. و اگر هیچ مشتری ندارید به نظر ما بیشتر فکر کنید و همه جوانب را بسنجید.حال قبل از اینکه هزینه هنگفت راه اندازی کارخانه را انجام دهید تجربه ای از یک تولید براوردی داشته اید. آیا هنوز راغب به راه اندازیکارخانه تولید گونی پلاستیکی هستید. اگر هنوز مصمم  هستید با مشاوران افرا صنعت راسا تماس بگیرید.

12

  1. سلام و وقت بخیر … محصولات این شرکت با توجه به تولید در استاندارد های جهانی به خوبی توانایی رقابت با نمونه های خارجی را داراست و با توجه به کیفیت مطلوب بستر ساز صادرات در این حوزه شده … تاجران و دست اندر کاران این بخش می توانند اقدام سرمایه گذاری در معرفی بیشتر این محصول و کسب بازار و سود از راه فروش دلاری بدست بیاورند.

  2. سلام
    وقتتون بخیر
    یک مشاوه میخواستم برای احداث یک کارگاه تولیدی گونی های پلاستیکی

    حداکثر چقدر فضا و مکان برای احداث و شروع لازم است ؟ سپس گسترش مکان

    هزینه خرید دستگاه های تولید گونی پلاستیکی چگونه است برای شروع البته
    و سپس خرید دستگاه های بیشتر

  3. سلام وقت بخیر،واسه راه اندازی کارگاه تولید گونی فضای موردنیازجهت کرگاه چندمتربایدباشه؟سرمایه چقدنیازهست واسه شروع کار

  4. عالی بنده فنی گردباف ایرانی و چینی ۴و ۶ و ۸ شاتل هستم و جویای کار در صورت امکان اماده ی همکاری میباشم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما