خرید عمده جامبوبگ در تهران با پایین ترین قیمت

.آیا قصد صادرات کود و یا مواد معدنی و قیر از بنادر دریایی را دارید و یا فروشنده کیسه و گونی بسته بندی در شهر خود هستید؟ این شرکت بزرگترین تامین کننده خرید جامبوبگ تهران است که می توانید انواع کیسه های صادراتی را به صورت انبوه و در پایین ترین قیمت خریداری نمایید و از مشاوره فروش ما برای انتخاب بهترین نوع جامبوبگ بهره مند گردید.

خرید عمده جامبوبگ در تهران با پایین ترین قیمت

بررسی مشخصه های ظاهری جامبوبگ با کیفیت و بی کیفیت

بررسی مشخصه های ظاهری جامبوبگ با کیفیت و بی کیفیت

تفاوت ظاهری زیادی بین جامبوبگ با کیفیت و بی کیفیت را می توان مشخص کرد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • جامبو با کیفیت افرا دارای لمینت و پوشش اضافی است و گونی را ضد رطوبت کرده و برای حمل مواد و محصولات استفاده می شود. خرید جامبو بگ در تهران
  • تحمل اجسام سنگین و تیز و برنده که گاهی تا 2 تن هم می رسد از مشخصات دیگر گونی جامبو با کیفیت است.
  • نفوذ گرد و غبار و هر گونه آلودگی در کیسه های درجه یک لمینت شده راه ندارد.

تمام موارد ذکر شده، در گونی های بی کیفیت برعکس هستند و به هیچ عنوان قابل قیاس با نمونه های مرغوب نمی باشد، به جز ویژگی های ذکر شده، مشخصه های ظاهری دیگری هم دارد که ما در اینجا به مهم ترین نمونه های آن ها پرداختیم. ما برای مشاوره در زمینه انواع گونی های مرغوب لمینت شده در سایز مختلف و سایر ویژگی گونی مرغوب امکان مشاوره رایگان را در سایت قرار داده ایم.

تامین کننده عمده جامبوبگ در تهران

تامین کننده عمده جامبوبگ در تهران

با توجه به حجم زیاد انواع مواد پودری و معدنی در سراسر ایران و لزوم استفاده از کیسه های مرغوب برای تحمل وزن، شرکت ما در استان تهران اقدام به عرضه انواع جامبو بگ در احجام زیاد نموده است. در هر صورت ما به عنوان تامین کننده عمده جامبوبگ در تهران هستیم. محصولاتمان را علاوه بر استان تهران، به سراسر کشور ارسال می کنیم؛ همچنین ارسال ما در سریع ترین زمان ممکن شکل می باشد.

کیسه بیگ بگ ارزان از جنس الیاف پروپیلن است و دارای ابعاد مختلف است. که آویزهایی در آن تعبیه شده تا قابلیت حمل با جرثقیل را فراهم کند. این مواد می تواند انواع کود شیمیایی و انواع مواد پودری مثل زردچوبه و فلفل یا پودر. خوراکی دام و طیور و پودر نیشکر و شکر و یا به طور ویژه قیرهای صنعتی باشد.

مجموعه و شرکت ما دارای نمایندگی های متعددی در سراسر کشور می باشد و با شرایط ویژه ای که فراهم آوردهاست. مشتریان می توانند جهت خرید به این شرکت مراجعه کرده و محصول مورد نظر را جهت صادرات محصولات خود خریداری کنند.

12

  1. با سلام من تولید کننده انواع مواد معدنی و کود های شیمیایی هستم می خواستم به صورت توناژ بالا گونی چامبو بگ خرید داشته باشم لطفا راهنمایی بفرمایید

  2. سلام و خسته نباشید. گونی های جامبو تحمل اجسام سنگین و تیز و برنده که گاهی تا ۲ تن هم میرسند هم دارند.

  3. سلام و عرض ادب و احترام من از مشتریان دائمی این سایت هستم و از کیفیت کار شما و مشاوره بسیار خوبتون ممنونم. امیدوارم موفق باشید.

  4. سلام وقت بخیر امکان اینکه در صورت عدم رضایت بتوانم محصول را مرجوع کنم وجود دارد یا خیر؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما