توزیع بی واسطه رول گونی پلاستیکی در سطح کشور

در این مقاله در مورد توزیع بی واسطه رول گونی پلاستیکی در سطح کشور و نحوه تولید و ارسال بار آن صحبت میکنیم. مجموعه ی ما در زمینه ی فروش و توزیع ب رول گونی فعالیت دارد. این رول گونی، بسیار با کیفیت و خوش بو را به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان عزیز عرضه می کند. کیفیت بالا و قیمت مناسب این گونی پلاستیکی از اصول مهم در مجموعه ما می‌ باشد که باعث گردیده است، استفاده‌ کنندگان با هر توان مالی بتوانند از محصولات ما استفاده نمایند و رضایت آنها در جهت استفاده از محصول حاصل گردد.در ادامه بیشتر در مورد این نوع گونی توضیح می دهیم.

توزیع بی واسطه رول گونی پلاستیکی در سطح کشور

تشخیص بهترین کیفیت گونی های موجود در بازار

تشخیص بهترین کیفیت گونی های موجود در بازار

گونی یک نوع پارچه بسیار ضخیم و بادوام است که از زمان های گذشته تا به امروز از آن برای بسته بندی و حمل و نقل محصولات مختلف استفاده می شد همچنین در صنعت کشاورزی دارای موارد کاربرد متعددی می باشد. برای تولید این محصول ارزشمند و کاربردی از الیاف مختلفی استفاده می شود که از این موارد می توان به الیاف کنف و پروپیلن اشاره کرد.

در زمان انتخاب و خرید بهترین نمونه های گونی اصل و مرغوب، بهتر است به فاکتور های مختلفی توجه شود زیرا این فاکتور ها به افراد کمک خواهند کرد تا بتوانند به راحتی مرغوب ترین نمونه های این کالا را تشخیص دهند، از مراحل انتخاب این محصول می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • اولین مرحله برای انتخاب این مدل گونی کاربردی و ارزشمند توجه به نوع و مدل این کالا می باشد زیرا گونی، دارای انواع متعددی است که از برترین آنها می توان به گونی نسوز اشاره کرد.
  • دومین مرحله برای تهیه این کالا توجه به جنس استفاده شده در تولید آن می باشد. نمونه های پروپیلن این محصول، نسل جدیدی از این کالا هستند که در برابر پاره شدن بسیار مقاوم می باشند.

صادرات رول گونی پلاستیکی به سراسر جهان

صادرات رول گونی پلاستیکی به سراسر جهان

تولید کنندگانی که در زمینه تولید انواع و توزیع بی واسطه رول گونی پلاستیکی تیکیفعالیت دارند. در موارد زیادی هم این وسیله را به دیگر کشورها و به خصوص کشورهای همسایه صادر می کنند. صادرات رول گونی سیمان، علاوه بر این که باعث رونق اقتصادی و ارز آوری به ایران می شود. باعث شده که این شرکت ها از افراد زیادی برای تولید این گونی استفاده کنند.  همین مسئله باعث می شود که آمار بیکاری در کشور کاهش یابد.

رول گونی پلاستیکی به سراسر جهان که توسط صادر کنندگان کشورمان صورت می پذیرد. به گونه ای است که انواع مرغوب در درجه های اعلا به کشور های همسایه از جمله ترکیه، آذربایجان و غیره صادر می شود. صادرات گونی تزیینی خود زمینه رونق تولیدات داخلی را افزایش می دهد. ارزآوزی خوبی به کشور می بخشد همچنین سود آوری خوبی را نصیب صادر کننده می نماید.

انواع رول گونی پلاستیکی

انواع رول گونی پلاستیکی

رول گونی پلاستیکی انواع مختلفی دارد از چمله رول گونی گرد باف، رول گونی گرد باف در در ابعاد مختلفی بافت میشود و کوچکترین آن 25 سانتی متر است که به صورت روتین بافت میشود. عریض تر شدن رول گونی گرد باف صدو چهل سانتی متر بزرگترین سایز گرد باف برای گونی های سبک و معمولی است. اما برای رول های جامبو گرد باف این سایز تا 180 سانتی متر افزایش میابد. رول های تک لایه نیز از عرض 20به صورت روتین تا عرض شش و هشت متر قابل تولید هستند. همچنین میتوان انواع رول های بالا را با مواد افزودنی و لایه های پلی اتیلنی در برابر عوامل بیرونی مقاوم کرد. و خود گونی نیز نسبت به بافت اولیه مقاومت بیشتری پیدا میکند. هدف ما از این مقاله فروش گونی پلاستیکی با بالاترین کیفیت ممکن است که کارشناسان افرا صنعت به شما توضیحات کامل تری در تماس خواهند داد.

8

  1. اگه امکان داره عکسای محصولات خودتون رو بیشتر بذارین تا ما بتونیم راحت تر انتخاب کنیم ممنونم.

  2. سلام بسیار از سفارشم راضی بودم اگر چه من قبلا از فروشگاه ها به صورت حضوری خرید می کردم اما خرید از سایت شما به من یاد داد که محصولم را می توانم در مدت کوتاه با کیفیت و قیمت عالی دریافت کنم.

  3. سلام وقت شما بخیر محصول رو از سایت شما سفارش دادم و ظرف مدت کوتاهی به دستم رسید بسیار سپاسگزارم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما