تفاوت گونی لمینت تبریز و گونی لمینت شیراز

این مقاله در مورد تفاوت گونی لمینت تبریز و گونی لمینت شیراز که از بهترین نوع این محصولاتند است. به دلیل داشتن متقاضی بسیار زیاد آنها بازار خرید و فروش از رونق بالایی برخوردار شد است. این دو نمونه از نظر معیارهای مختلف با یکدیگر متفاوت می باشند که یکی از کلیدی ترین آنها، قیمت است. زیرا در بازارهای داخلی و بین المللی گونی های لمینت تبریز  هستند با قیمتی ارزانتر عرضه می گردند که این امر موجب زیاد شدن میزان خرید آن خواهد شد. البته هرگز نباید کیفیت گونی شیراز را از یاد برد امروزه توجه کمتری به کیفیت کار میشود. اما ما از دید بررسی حساب شد این دو را مقایسه  میکنیم.

تفاوت گونی لمینت تبریز و گونی لمینت شیراز
رول گونی تبریز با ظرفیت تولید بالا

 

نحوه صادرات گونی به کشور های همسایه

نحوه صادرات گونی به کشور های همسایه
نحوه بارگیری با کانتینر و اتاق معمولی فرق دارد و از لحاظ حجم مختلف است.

شما اگر با صادرات محصولات پتروشیمی آشنا باشید در این زمینه بسیار پیشتاز هستید. با توجه به اینکه نحوه صادرات گونی که یکی از کالاهای مهم صادراتی کشورمان محسوب می شود. بسیاری از شرکت های تولید کننده از جمله گونی تبریز و شیراز برای گرفتن گوی سبقت از رقبای خود مرغوبترین نوع از این نمونه ها تولید میکنند. و آنها را به صورت بسته بندی شده به تمامی نقاط جهان علی الخصوص کشورهای همسایه صادر می نمایند.

با توجه به مهم بودن بخش صادرات برای تمامی برندهای تولیدی هر ساله شاهد افزایش پیدا کردن تولید این دو شهر مهم از لحاظ تولید و صادرات ایران به خارج از کشور هستیم. با توجه به مهم بودن این موضوع در ادامه این مطلب به صورت مختصر به نحوه صادرات کردن این وسیله ها می پردازیم.

در ابتدا بهترین نوع از این کیسه ها از برندهای معتبر تهیه شده و درون بسته بندی هایی مستحکم و شیک قرار خواهند گرفت. در مراحل بعدی روش صادر کردن این وسیله ها انتخاب می شود که به دلیل همجواری کشورهای همسایه به دو صورت راه دریایی و زمینی انجام می شود. پس از پرداختن تعرفه های گمرکی و رعایت کردن استانداردهای بین المللی در بخش صادرات این کیسه ها به کشور مقصد ارسال می گردند.

توزیع گونی لمینت تبریز به اقصی نقاط جهان

توزیع گونی لمینت تبریز به اقصی نقاط جهان
گونیهای تبریز برای صادرات در بسته های مرتب دپو بارگیری میشوند.

برای توزیع گونی لمینت تبریز در رنگهای مختلف باید شرکت های معتبرخارجی و ایرانی و داخلی و طرز ارسال و توزیع این محصول را به اقصی نقاط جهان بررسی کنیم. که طی سال های متوالی به علت زیاد شدن میزان توزیع انواع این نمونه ها به کشورهای مختلف دنیا میزان تولید این دست از اقلام نیز به نسبت سال های گذشته بیشتر است. به همین خاطر بسیاری از توزیع کنندگان که دارای سابقه زیادی در این زمینه می باشند بهترین نوع از این کالاها را به صورت عمده با نازلترین نرخ روز به سراسر جهان توزیع می نمایند.

برای مثال شما یک بار گونی دارید که از کارخانه گونی تبریز قرار است به عراق صادر کنید. ابتدا نوع کیسه مصرفی عراق را بررسی میکنید. یا میتوانید با مشاوره با شرکت افرا صنعت این بررسی را به صورت رایگان دریافت کنید. بعد از بررسی به شرکت های ترخیص کار زنگ میزنید و تعرفه های خروج را میگیرید. و سپس نحوه پرداخت مشتری را ست میکنید. پس از انجام مراحل بار را پلمپ و راهی گمرک میکنید.

روش دیگری از توزیع این ملزومات که این روزها در میان کارخانه های تولیدی رواج پیدا کرده است، توزیع به صورت اینترنتی می باشد. فروشگاه های توزیع کنند زیادی در فضای مجازی راه اندازی شدند که مدل های متنوعی از این نمونه ها را در اندازه هایی متفاوت با قیمت هایی باور نکردنی ارائه می نمایند. این سایت نیز یکی از شرکت های عرضه برتر این محصولات محسوب می شود که هر یک از خریداران از اقصی نقاط دنیا می توانند به آن مراجعه و محصول مد نظر خود را تهیه کنند.

گونی لمینت شیراز

گونی لمینت شیراز
رولهای گونی تولیدی در شیراز در ابعاد و گرماژ و کیفیتهای مختلف.

گونی لمینت شیراز از کیفیت بالایی برخوردار است و از بابت کیفیت حرفی برای گفت باقی نمی گذارد. به نحوی که نمونه تولید شد در کارخانه گونی شیراز کیفیت جهانی دارد. و کشورهای تولید کننده این محصول سالهاست که به دنبال نحوه تولسد این محصول میگردند. حال که از کیفیت این محصول مطمعن شدیم در مورد در مورد صادرات این کیسه و کشورهای هدف آن هم بحثی به میان می آوریم. در بحث صادرات کشوری که فاصله کمتری به شهر تولید کننده دارد اهمیت بالاتری برای صادرات دارد.

برای مثال اگر شما محصولی در چابهار داشته باشید مثل گونی و بخواهید به ترکیه بفرستید و همان محصول را بتوانید به پاکستان بفرستید پیشنهاد ما قطعا ارسال به پاکستان است. چون ممکن است شما یک بار این محصول را بفرستید اما سختی باربری تا مرز ترکیه مشتری شما را کلافه کند. و بار دومی در کار نباشد. گونیهای شیراز از مزیت خاصی ب رخوردار هستند از جمله اینکه شما میتوانید سفارش را با کیفیت خاصی در نظر بگیرید. برای مثال کیسه های تولیدی با مواد بازیافتی و یا با در صد کربنات بیشتر یا کاملا خالص که بنا به سفارش مشتری شماست.

گونی لمینت تبریز

گونی لمینت تبریز
واحد های تولیدی تبریز برای گونی لمینت در سایزهای مختلف.

در مورد گونی تولیدی تبریز هم نمونه های مختلفی وجود دارد که بهترین آن گونی لمینت تبریز است. در سالهای اخیر بیشترین گونی تولید شد مربوط به نوع ترکیبی آن با پیوی سی است. ضد آب کردن کیسه گونی تولید شد با مواد پی وی سی باید بگوییم که پی وی سی همان موادی است که در شلنگ های صنعتی استفاد میشود. به این منظور که از هدر رفت آب و حتی هوا جلوگیری کند. پس کیسه لمینت مقاومت بالایی در برابر نفوذ عوامل طبیعی دارد.

برای ارسال بار کارخانه تبریز یا خرید این محصول شما باید با نمایندگی های مجاز یا شرکت های فروشنده محصول تماس بگیرید یا به صورت حضوری به این مراکز مراجعه و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. مرکز فروش اصلی گونی تبریز همچون سایر محصولات قوی تهران است. به این دلیل که تعادل قیمت محصولات داخلی و خارجی و حفظ مشتری کاری است که تخصص بازاریان است. حتی تولید کنندگان داخلی هم در صورتی که بازار را در نظر نداشته باشند میتوانند محصول خود را خارج از عرف بفروشند بنابر این بهتر است خرید از کارخانه ها با واسطه بازار باشد.

1

  1. سلام خسته نباشید دوستان من گونی لیمیت تبریز و شیراز را به صورت عمده خریداری میکنند و بسیار راضی بودند ممنون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما