کارخانه تولید گونی در شیراز

این مقاله در مورد کارخانه تولید گونی در شیراز و نحوه ی تولید و ارسال از شیراز تا مقصد را شرح میدهد. در کارخانه تولید گونی همان طور که میدانید فرایند بافت کیسه مراحل خاص خودش را طی میکند. به این صورت که  کالا را با کیفیتهای بد و خوب و عالی به بازار عرضه می کند. خرید عمده گونی پلاستیکی با نرخ کمتری در بازار ارائه می شود. لیست قیمت این کالا را می توان روزانه از شرکت افرا بصورت مستقیم و بدون واسطه دریافت نمود.

کارخانه تولید گونی در شیراز
رولهای آماده بارگیری کارخانه گونی

 

خرید گونی پلاستیکی در سراسر کشور

خرید گونی پلاستیکی در سراسر کشور
کیسه های شکری سنگین تولیدی افرا

در مورد خرید گونیهای پلاستیکی باید گفت گونی بدون در نظر گرفتن مواد داخلی آن نمیتواند انتخاب شود. برای مثال نمیتوان در کیسه های مخصوص کاه سنگ جابجا کرد.برای خریدکیسه های پلاستیکی در سراسر کشور باید آن را از مراکز معتبر تهیه نمود و در صورت امکان آزمایش استحکام کیسه صورت می گیرد. شیراز را می توان از مراکز تولید گونی پلاستیکی دانست. کارخانه گونی بافی شیراز در سالهای اخیر بیشترین صادرات را به کشورهای شرقی کشور دانست به طوری که اکثر گونی پلاستیکی را از شیراز تهیه میکنند. کارخانه تولید گونی پلاستیکی در شیراز با سابقه بسیار طولانی در تولید انواع رول گونی، بسیار معروف است و یک برند معتبر در این زمینه به حساب می آید.

فروش کیسه گونی پلاستیکی شیراز در تهران

فروش کیسه گونی پلاستیکی شیراز در تهران
رولهای گونی شیراز پس از بارپگیری به تهران آورده میشوند

فروش کیسه گونی پلاستیکی شیراز در تهران پس از ارسال از طریق باربری ها انجام میگیرد. البته برای سفارشات در سراسر کشور باید از طریق تماس با مجموعه افرا صنعت که در این مقاله درج شده یا راه های ارتباطی دیگر اقدام شود. گونی پلاستیکی شیراز با قیمت مناسب توسط نمایندگی های معتبر آن صورت می گیرد. لیست قیمت گونی پلاستیکی را می توان از این نمایندگی ها بصورت مستقیم دریافت کرد. تهیه این کالا از نمایندگی ها این مزیت را دارد که کالایی با کیفیت اصل را دریافت می کنید و از خدمات پس از فروش کالا نیز برخوردار می شوید.

در تهران نماینگی شرکت افرا صنعت در ایام هفته پذیرای مشتریان گرامی خواهد بود. این نمایندگی، فروش گونی پلاستیکی متری را نیز در قیمت های متنوع ارائه می دهند.

تولید گونی یک لایه مرغوب در بازار

تولید گونی یک لایه مرغوب در بازار
گونی از شیراز تا تهران کمتر از یک روز فاصله دارد

گونی یک لایه مرغوب را باید کارشناسان و متخصصین این محصول از پارامترهای خاصی عبور دهند و تایید کنند. در ایران به خاطر منابع عظیم نفتی و ظرفیت سرشار کار بهترین محصول تولید شود و هیج کشوری قابل رقابت با ایران نباشد. تولید گونی یک لایه در بازار خریداران زیادی دارد و اکثرا برای موارد صنعتی و کشاورزی استفاده میشود. باید به خاطر داشت که گونی یک لایه پارامترهای خاص خودش را دارد برای مثال باید عریض باشد و در دوکهای بلند و با وزن قابل حمل ارایه گردد.

در سالهای اخیر به دلیل تورم قیمت کیسه رول های یک لایه رقابت سختی با نوع خارجی خودس دارد و قیمت آن کمی بالاتر از سطح معمول است اما باید به خاطر داشت در هر صورت منابع اصلی این محصول در کشور ایران است و با هر شرایطی در نهایت هزینه های حمل و نقل از دیگر کشورها پایین تر است.

برند معتبر کیسه گونی خالی در بازار تهران

برند معتبر کیسه گونی خالی در بازار تهران
شرکت افرا صنعت راسا و تولیدات با برند معتبر در بازار داخلی و خارجی

این روزها کارخانجات زیادی تولیدات خود را در بارهای داخلی و خارجی به فروش میرسانند. کشور ما با چندین کارخان معتبر شناخته میشود از جمله گونی افرا صنعت که در بازارهای خارجی حرف های زیادی برای گفتن دارد. اما چه برندی را میتوان معتبر دانست؟

برند معتبر هرمحصولی شامل  کیفیت محصول،خدمات پس از فروش،خوش قول بودن و تحقق وعده ها،حفظ کیفیت اصلی محصول در هر شرایطی،و ضمانتهای اینچنینی میشود. برند معتبر کیسه گونی خالی در بازار تهران نیز با کارخانه های معروفی شناخته میشود و این کالا را برای صادرات به کشورهای دیگر معرفی میکند.

خریدار کیسه گونی با مراجعه به سایت های معتبر که امروزه حتی با هوش مصنوعی نیز میتوانتید آنها را آنالیز کنید و دریافت لیست قیمت و مشاهده نظرات کاربران می تواند خرید مطمئن تری داشته باشد. از سایت هایی خرید را انجام دهید. خرید گونی پلاستیکی بصورت اینترنتی از نظر هزینه برای مشتری به صرفه و راحت تر از خرید حضوری است و چون بدون واسطه است احتمال خرید دست چندم را پایین می آورد.

کارخانه تولید گونی پلاستیکی درجه یک

کارخانه تولید گونی پلاستیکی درجه یک
گونیها ی درجه یک از مواد درجه یک تولید میشوند

در واقع همه ی کارخانها میتوانند تولید گونی پلاستیکی درجه یک داشته باشند اما شرایط اقتصادی مردم کشورهای هدف همیشه تعیین کننده اصلی این موضوع است. که یک محصول با چه کیفیتی وارد بازار شود. همه کارخانجات علاقه مند به این هستند که این کالا را با کیفیت عالی به بازار عرضه می کند. این کارخانه ها با بهره گیری از فناوری جدید و استفاده از کارشناسان متخصص در این زمینه فعالیت می کنند و زمینه اشتغال را برای بسیاری از افراد مهیا می کنند. امروزه نه تنها صنعت گونی بافی بلکه سایر صنایع مادر نیز به سمت افزایش تولید و صنعت مصرف گرایی میروند. به این ترتیب که حداکثر تولید برابر با حداکثر مصرف است. یعنی بیشترین فروش با کمترین کیفیت تا دایما مشتری به شما برگردد.

اما خوشبختانه در صنعت ما این موضوع بسیار کم رنگ است زیرا کیسه نمیتواند کیفیت خود را از دست بدهد. به هر حال اختلاف جزیی یک کیسه با قیمت کم و یک کیسه با کیفیت بالا حتما زیر هزارتومان میشود. و این مبلغ قابل قبولی برای گسانی که تعداد کم کیسه را خرید میکنند نیست. اما در خرید بالا داستان فرق دارد. برای مثال در یک کانتینر 40فوتی اختلاف مبلغ کالای با کیفیت کم و زیاد گاها به یکصد میلیون میرصد. بنابر این همیشه باید بهترین انتخاب را داشته باشیم.

در این سایت می توانید انواع گونی پلاستیکی را با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن به سفارش شما رسیدگی کامل شود. برای اطلاع از لیست قیمت با مدیران فروش سایت در ارتباط باشید تا با مقایسه قیمت ها خرید راحتتری را تجربه کنید.

12

  1. سلام و خسته نباشید. ایا میشه گونی پلی پروپیلن به صورت عمده خریداری کرد؟ قیمت عمده چقدر است؟

    • سلام خانم گلکار عزیز
      لطفا برای دریافت پاسخ خود فرم موجود در سایت را پر کنید مشاورین ما با شما تماس می گیرند

  2. سلام
    من درحدودیکصدهزار گونی۱۵-۲۷–۳۵-۴۰ کیلویی
    میخام نزخ چند است کیلویی است یا دونه یی

  3. درود بر شما
    میزان حداقل خرید گونی های پلاستیکی چقدر است؟
    و قیمت رو برای سایز مختلف کونی چطور حساب میکنید؟

  4. با عرض سلام قاسم نورانی هستم من گونی برای بسته بندی کیسه پلاستیکی میخواستم یعنی برای کیسه زباله و کیسه دسته دار آخرین قیمتی که برای من تمام میشه چنده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما