سفارش عمده گونی توری

سفارش عمده گونی توری می بایست به صورت مستقیم از طریق مراکز تولیدی این محصول انجام شود تا خریداران بتوانند از مزایای این خرید که شامل تخفیفات ویژه و خرید محصولی با کیفیت است بهره مند شوند، البته از طریق دفاتر پخش این کالا نیز می توان سفارش عمده این محصول را انجام داد وب سایت های اینترنتی از دیگر مراکزی می باشد که خریداران می توانند اقدام به ثبت سفارش بکنند.

سفارش عمده گونی توری110

 

مهمترین مشخصه گونی توری

مهمترین مشخصه گونی توری110

گونی توری جهت بسته بندی و عرضه محصولات کشاورزی مانند سیب زمینی، پیاز، مرکبات، انار، کلم و هویج مورد استفاده قرار می گیرد، از مهم ترین مشخصه های گونی توری تولید این کیسه ها از الیاف پلاستیکی مانند گرانول های پی وی سی می باشد این امر موجب می شود که محصول به دست آمده دارای مقاومت بسیار بالایی باشد، از دیگر ویژگی های این کیسه ها تولید این محصول در ابعاد مختلفی می باشد و به طبع ابعاد مختلف آن دارای گنجایش های متغیری بوده و این امر موجب می شود که دامنه کاربری این کیسه ها بالا برود.

از دیگر مشخصه های این محصول سهولت بسته بندی این محصولات کشاورزی می باشد به دلیل ساختار توری این کالا موجب شده که این کیسه ها از تهویه مناسبی برخوردار بوده و از خرابی محصولات کشاورزی جلوگیری به عمل می آید و مدت زمان نگهداری محصول را بالا می برد، این کیسه ها هم چنین از قیمت تمام شده پایینی برخوردار می باشد و این امر موجب می شود که از صرفه اقتصادی برای کشاورز در پی داشته باشد، این کالا همچنین بسیار در دسترس می باشد و کشاورزان و مصرف کنندگان به راحتی می توانند به آن دست یابند.
این کیسه ها هم چنین از تنوع رنگ بالایی برخوردار  می باشد این امر موجب شده است که این کیسه ها از زیبایی و تنوع رنگ بالایی برخوردار باشند، از جمله رنگ های این کیسه ها نارنجی، آبی، آلبالویی و زرد و قرمز می باشد، یکی دیگر از شاخصه های مهم این کیسه ها داشتن نخ سرکیسه می باشد و به کمک این نخ می توان سر کیسه ها را بعد از پر شدن به صورت کامل بست.

فروشنده اصلی گونی توری

فروشنده اصلی گونی توری

فروشنده اصلی گونی توری تولیدی های این کالا می باشند که پس از تولید اقدام به فروش مستقیم و بدون واسطه این کیسه ها می کنند، نمایندگی و دفاتر پخش و عرضه این گونی ها از دیگر مکان هایی می باشند که کار فروش را به صورت گسترده در اقصی نقاط ایران انجام می دهند، وب سایت های اینترنتی فعال در این زمینه نیز کار فروش این گونی ها را به صورت آنلاین در بین خریداران انجام می دهند.

7

  1. سلام و خسته نباشید. بنده مغازه دار هستم و به صورت عمده گونی توری میخوام سفارش بدم. آیا رنگ بندی هم تنوع بالایی دارید؟

    • سلام خانم اکبری عزیز
      لطفا برای دریافت پاسخ خود فرم موجود در سایت را پر کنید مشاورین ما با شما تماس می گیرند

  2. سلام بسیار از سفارشم از سایت شما راضی بودم اگر چه من قبلا از مراکز خرید سطح شهر به صورت حضوری خرید می کردم اما بعد از خرید از مجموعه شما متوجه این شدم که محصولم را می توانم با قیمت عالی و در بازه زمانی کم بخرم.

    • سلام خانم کاشانی عزیز

      برای دریافت کاتالوگ محصول لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اولین فرصت باشما ارتباط برقرار خواهند کرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما