بازار فروش گونی عمده

گونی یا کیسه نوعی پارچه ضخیم می باشد که برای حمل و نقل انواع مواد از قبیل محصولات کشاورزی، شن و ماسه، کاه و غیره استفاده می شود. در گذشته از الیاف طبیعی چون شاهدانه و کنف برای ساخت گونی استفاده می شد ولی امروزه علاوه بر این الیاف، از الیاف مصنوعی نیز استفاده می شود. میزان تقاضا برای انواع گونی روند رو به رشدی دارد بنابراین فروش گونی عمده از طریق تولیدکنندگان و مراکز فروش بطور مستقیم انجام می شود.

بازار فروش گونی عمده

خرید گونی در بازار های داخلی

خرید گونی در بازار های داخلیدر طی چند دهه ی اخیر تولیدکنندگان داخلی با تولید انواع گونی توانسته اند کشور را از واردات این محصول بی نیاز کنند و به بسیاری از کشورهای خاورمیانه صادرات داشته باشند. بنابراین خرید و فروش انواع گونی در بازارهای داخلی رونق زیادی دارد و مشتریان بویژه کشاورزان دغدغه ی برای تهیه و خرید گونی برای بسته بندی و حمل محصولات خود ندارند.

بورس فروش گونی پلاستیکی در تهران

بورس فروش گونی پلاستیکی در تهرانبورس فروش گونی پلاستیکی در تهران رونق زیادی دارد و انواع گونی پلاستیکی در طرح ها و رنگ های مختلف به خریداران عرضه می شود. فروشندگان در بازار تهران به دو صورت عمده فروشی و خرده فروشی، انوع گونی را عرضه می کنند.قیمت گونی پلاستیکی در خرید کلی بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر از خرید جزئی برای متقاضیان می باشد.

خریدار گونی خالی در تبریز

خریدار گونی خالی در تبریزاز آنجاییکه تبریز یکی از مهمترین قطب های کشاورزی ایران می باشد و هر ساله محصولات کشاورزی زیادی از این استان به سراسر کشور ارسال می شود و بخشی از آن به کشورهای خارجی صادر می شود، کشاورزان به حجم زیادی از گونی برای حمل محصولات خود نیاز دارند پس خریدار گونی خالی در تبریز بسیار است.

تولید گونی یک لایه پلاستیکی مرغوب در بازار

تولید گونی یک لایه پلاستیکی مرغوب در بازارگونی انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها کارایی خاصی دارند. برخی از انواع گونی به قرار زیر عبارتند از:

  • گونی پلاستیکی
  • گونی نخی
  • گونی لمینتت پلی اتیلن
  • گونی صادراتی
  • و…

یکی از پرطرفدارترین انواع گونی در بازار، گونی یک لایه پلاستیکی مرغوب می باشد که تولید این نوع گونی در حال افزایش است. این گونی با قیمت های مختلفی به بازار عرضه می شود که تفاوت در قیمت این گونی به مقاومت و استحکام گونی، کیفیت گونی و برند شرکت تولیدی گونی بستگی دارد.

مرکز پخش عمده گونی کاه در اصفهان

مرکز پخش عمده گونی کاه  در اصفهاناصفهان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع گونی بویژه گونی کاه در ایران می باشد و این تولیدکننده دارای نمایندگی پخش در بسیاری از شهرها است. پس مشتری برای خرید گونی کاه می تواند بدون واسطه به این مراکز مراجعه کند و یک محصول با کیفیت خریداری کند.

بعلاوه این شرکت های تولیدی گونی، دارای سایت ها و فروشگاه های آنلاینی می باشند که محصول مورد نظر را بصورت عمده و با کمترین قیمت در اختیار متقاضیان می گذارند و غالباً هزینه ارسال آنها به نقاط مختلف کشور رایگان است و در کل خرید اینترنتی برای مشتری بسیار مقرون به صرفه می باشد.  

2

  1. سلام خسته نباشید در خرید گونی عمده باید توجه داشت که ضخیم باشد چون گونی های نازک تر شریع پاره و یا نخ کش میشوند

  2. سلام من از مشتریان دائمی این مجموعه ی پویا و بسیار عالی هستم و از کیفیت محصول این مجموعه و راهنایی های بسیار با صبر و حوصلتون ممنونم. امیدوارم موفق باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما